Sabtu, 8 November 2008

pagi pagi buta dah buta.

kedengaran azan subuh berkumandang hanya beberapa minit setelah aku bangkit dari tidur di tikar yang empuk..





oh.aku tidur di surau lagi rupanya.(ini merupakan satu langkah untuk menipu syaitan yang kuat menipu dari menipu aku dari terus terlena di buai hasutan syaitan yang kuat menghasut.almaklumlah iman aku lemah.hua hua)





bergegas aku membersihkan diri.berbekalkan baju yang sudah ku siapkan di dalam beg sandang berwarna coklat lusuh,aku sudah bersedia untuk takbiratul ula.




dengan penuh pngharapan aku solat dalam sepenuh konsentrasi yang mungkin walau dalam hati ade gak terlintas.."erksempat ke aku nak kejar transport ni?hmm.imamnye pun ok ni.baca tak lambat sgt" abes aku punya peratus khusyuk.hua hua.



rukuk,sujud,duduk tahiyyat dan setiap rukun aku cuba sempurnakan sesempurna mungkin. walau ku tahu memang takkan pernah sempurna.huhu.



selepas salam aku zikir secukupnya.nak cepat!(ni yang aku malas bila keje pagi.kelam kabut lepas habes solat.duh!)



selepas berdoa terasa diri dah "bersih".rase clean je.hua hua.



maka aku lekas bergegas.



dalam ke samaran subuh aku pon pi la ke destinasi awal pagi aku tu.. Bus Stop Motorola federal Highway.



langlah demi langkah aku cepatkan.



argh!!



tiba - tiba!!!!!!!



satu pemandangan yang mencemar ke"bersih"an yang aku rasa lepas solat tadi.kemain akak tu pakai.ketatnyeeeeeeeeeeee!!cepat2 aku alih pandangan.



dan!!!



satu lagi!!!di hadapan sana.adoi!!!pening aku.awal2 pagi dah di hidang dgn sajian "bergetah"!



ape dah takde ke baju yanglonggar2 nak pakai?ta pon pakai le lepas aku lalu kawasan ko ke?



aku awal2 dah agak dah hari ni mesti banyak ujian untuk mata aku ni!.



peningla dgn korang2 yang pakai ketat2 ni.dah tu bertudung plak tuh.alang2 korang dah bertudung cubalah sempurnakan.jgnla "hidang"kan begitu sahaja daging2 yang tak sepatutnya.



ish.malas aku nak ulas.cuma yang jadi masalahnya tu la.org2 bujang mcm aku ni.ujian tang begini la selalunya buat aku sedih.org bujang beb!paham2 la.



kengkadang korang la penyebab anak2 kecil jadi mangsa rogol.



lelaki2 yang dah tak tahan akan menjadikan anak2 yg tak berdosa dan tatau apa sebagai mangsa!!



tak ke zalim mcm tu?korang yang bagi diorng stim tapi org lain yang jadi mangsa!!



argh! malas aku nak berleter.



tu baru awal pagi.



belum masuk tengahhari.



belum hujung minggu.



belum pegi shopping center apatah lagi klcc.



belum malam dinihari.



fuh!



memang banyak dugaan hidup di akhir zaman ini.



maka aku berazam untuk lekas bernikah!



(ahahahahahaha! ialah tu!)



pointnya : aku membebel pasal orang pakai seksi. pasal orang pakai tudung tapi pakai ketat.

11 ulasan:

Sitinurgagah berkata...

oh! betol betol pacik.saya walaupon xpakai tudung tapi saya xpakai ketat ketat pong. ekekek;p

kenapa pacik tdo kat surau?
xtakot ke :P whoahaohaoa

Tujuh Kaki Dalam berkata...

nak takut ape tidur kat surau?

paling tidak pun di kacau jin tapi insyaAllah subuh dapat berjemaah.

tido kat rumah lagi takut.

takut terlanjur mcm dak gagah hr tu.(hahaha)

pacik tamau kene tinggal dalam neraka selama satu hukub sebab tak solat subuh.

itu laaaaaaaaaaaaaagi takut!!

a s a m berkata...

aku suka 'bermalam' di rumah Allah..aman damai rasanya..salam perkenalan dari asam

Sitinurgagah berkata...

hahhaahah terlanjur sebab kepenatan membuat hal hal dunia.

ohh! kalau pompuan tidur kat dalam surau.komfem 'dilanjurkan' maklom la.saya kan perempuann

dilanjur : versi donia =p

Sitinurgagah berkata...

hahahaahha pacik an..
air sudah naik di atas kapala kaa.
kahkah

Tujuh Kaki Dalam berkata...

salam perkenalan wahai saudara asam.

(erm erm.jangan kuang asam tau.he he)

pompuan seafdalnya solat di rumah,di dalam bilik, di tempat tidur.itu yang Allah paling suka untuk seorg perempuan

:D

dan bayangkan yang air naik kepala tu seorg yg mental dan telah mengalirkan air yg naik kepala tu kat mangsa yg tidak bersalah.

bayangkan lah wahai pompuan2 seksi?

sanggup?

Wanee berkata...

saya baca point kesimpulan dekat bawah je.

senang faham.

ahahaha tujuh kaki dalam.
itu kubur.
bukan blog.

wahahaha

Tujuh Kaki Dalam berkata...

tu diaa.

dak kecik ah mai.

Wanee berkata...

macam ang besaq sgt! hahaha

Ummu Solehah Muhammad berkata...

uhhh!

Tujuh Kaki Dalam berkata...

Ummu Solehah Muhammad
-------------------------------
huh? (dalam nada saspen)

Sila klik selagi Halal