Sabtu, 22 November 2008

Mahabbah.



hadiah untuk diri sendiri.

nanti dah habes baca aku ulas sikit-sikit

(chewah.sejak bila aku jadi pengulas novel nih?)

11 ulasan:

zianazone berkata...

ntah lah ekk hehehe agaknya sejak ko dapat hadiah untuk diri sendiri kot..

rith89 berkata...

buku ni best..
slalu bc faisal tehrani pny tulisan x??

Tujuh Kaki Dalam berkata...

zianazone
--------------------------
mungkin jugak tuh.

he he.

selamat datang.


rith89
--------------------------
buku ni pun saya tak sempat nak baca lagi.

beli je rajin.

oh. faisal tehrani tak layan.

rasenye die ade syiah sikit kan?

zianazone berkata...

tak kan selamat jer..salam2 tak da meh hehe

Tujuh Kaki Dalam berkata...

zianazone
---------------------------
salam je?

duit raya tak nak?

zianazone berkata...

hahaha bleh gak...raya haji kan dah nak dekat ni :))

Tujuh Kaki Dalam berkata...

zianazone
----------------------
erk.

maksud saya raya benggali.

- -"

zianazone berkata...

dan2 raya benggali plak ekk cehhh

Tujuh Kaki Dalam berkata...

zianazone
---------------------
hurm.

tak celebrate eh?

ha ha.

:D

gurau je.

zianazone berkata...

hahaha tak arr sebab kita sambut raya haji jer..raya benggali bila pun kita tak tahuuu maa..ko kalau raya jangan lupa jemput k =))

Tujuh Kaki Dalam berkata...

zianazone
------------------------
ha.

jemputlah ke rumah.

kat sabah.

saya tunggu!

Sila klik selagi Halal