Jumaat, 14 November 2008

Oh!

saya ada dua belas draft yang masih belum di lancarkan lagi.

perasaan masih sibuk dengan hal2 dunia.

dunia dunia.

aku letih mengejarmu!


pointnya : lu pikir la sendiri (he he)

12 ulasan:

Sitinurgagah berkata...

pacik an. xmengapa. kami sentiasa menunggu. dulu kan yang patut didulu kan. :p jom bukak bisnes jum

Tujuh Kaki Dalam berkata...

ok ok.

tunggu jiwa dan perasaan bebas dunia.

sedang kalut dgn dunia.

aish aish.

tak suka.

zamrie berkata...

wah situ gagah bertuker tukar gambar.... belagak hehehe, ermmm 12? aku lebih 7 dari ko hehehehe, gurau jer.

dunia tidak perlu dikerjar, ko pasti lelah...

"jika aku tahu masa itu berjalan, sudah lama aku berlari"

Wanee berkata...

pelekas pakcik.

rith89 berkata...

dunia memang sibuk...
sampai mati pun masih sibuk nk jwb solan..hehe

Tujuh Kaki Dalam berkata...

itu la kan?

selamat dtg ruth89

:)

Tujuh Kaki Dalam berkata...

silap.

bukan ruth tapi rith89

sootsprite berkata...

huh!
hapdet cpt
click publish jek kan :P

pandagumuk. berkata...

boleh panggil nama betul kamu kah di sini?

(:

Tujuh Kaki Dalam berkata...

sootsprite

ok!

segera ke sanaaaaaaaaaaaaa!

pandagumuk

boleh2.

ni adik2 semua yg lain panggil saya pakcik.

sebab saya dah tua munh.

he he.

terima kasih kerana sudi mampir.

Ummu Solehah Muhammad berkata...

penat utk kejar dunia

Tujuh Kaki Dalam berkata...

Ummu Solehah Muhammad
-----------------------------
itulah.

tak terkejar dunia ini.

dan..

akhirat terlepas pulak tuh.

Sila klik selagi Halal