Isnin, 17 November 2008

kepada bakal isteri-isteri ku! (he he)

santapan ini adalah khas untuk bakal isteriku.. (siapalah beliau ya?)




bukanlah niat di hati beristeri dua.sebab ku tahu kemampuan ku setakat mana.cuma ku mahu sang isteri nanti paham apa yg nak di sampaikan oleh pasangan suami isteri yg di muliakan Allah ini. Ahaks! (kata seru gedik.ha ha)

pointnya : bila kau nak bernikah ni?

6 ulasan:

zamrie berkata...

dah berapa hari aku tak masuk blog ko arrr??? rasanya semalam aku masuk hehehe tetiba penuh sesak hehehehe benarlah ko ada banyak cerita yang tersimpan dalam draf.

hehehehe tahniah, bersamalah kita mencari dan membuat kebaikan pada diri dan semua orang... tak gitu?

Wanee berkata...

HAHAHAHAHA. ISTERI ISTERI ku.

Kalau dah tertulis pakcik ni berbini 4, nak buat lagu mana...?

habak mai sikit.

*gelak guling guling.

Sitinurgagah berkata...

saya nak jadi isteri number 4~!!

agaggagaga

Tujuh Kaki Dalam berkata...

zamrie
-------------------------
masih banyak lagi isi kat dalam draft.

lain kali aku ada ide aku pos terus.

keje bertangguh ni tak baik kan?


wanee
----------------------------
fuh.

bosau tanggungjawab tuh.

empat bukan senang dak kecik weh!!


sitinurgagah
----------------------------
nombor empat dah ade calon la dak gagah.

nombor tiga kosong lagi.

nak?

ha ha!

Ummu Solehah Muhammad berkata...

hehee~ cuma mampu hehee

Tujuh Kaki Dalam berkata...

Ummu Solehah Muhammad
------------------------------
he he.

kenal tak Pak Kiayi Ustaz dalam klip youtube tu?

Sila klik selagi Halal