Selasa, 24 Februari 2009

selingan

Ini tag nombor dua untuk blog Tujuh Kaki Dalam. Di tag oleh empunya blog ini. Orangnya penuh dengan cinta! Tak gitu cik solehah? :D

layan!

  1. Go to your photos folder in your computer.

  2. Go to the 6th folder of photos.

  3. Go to the 6th picture in that folder.

  4. Put the picture on your blog and describe about it.

  5. Invite six friends to join the challenge.

  6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.


(kenapa hidung aku kelihatan mancung?ceh)


ni masa gua tengah pakai baju corak dragon kat depan. nak pi kutip hutang kena la pakai ganas2 ye tak? gua kena sepetkan mata sikit supaya nampak macam ah long. ah long kan ganas bila kutip utang. ok. aku reka cerita. hehe. jangan plak ada yang percaya. ni gambar masa gathering suatu masa dulu. masa muda2. eh tak tak. sekarang pun muda lagi (ceh. tak mengaku tua. penyakit ummat akhir zaman ni). lokasinya taman tasik titiwangsa. apa khabar kawan-kawan ku semua ya?
semoga Allah buka pintu hidayahNya untuk kita semua dan tetapkan kita di jalan yang lurus selamanya (ramai yg aku jumpa masa ni, sekarang dah ada yang bertunang dan juga bernikah.mostly kawan2 lelaki.yang gadis2 bila lagi?ok.jangan cari aku.fuh fuh.carik org lain ok?)

aku nak tag diorang nih :

1. Vladimir Putin

2. Nicholas Anelka

3. Michael Phelps

4. Rhoma Irama

5. Jackie Chan

6. Sylvester Stallone.


Nota Selingan : kita tutup entry ini dengan tasbih kaffarah.

5 ulasan:

Solehah Muhammad berkata...

wahahaaa.. paling tak tahan rhoma irama pon dah kene tag ngan ansar.. best2..!

fizzahyahiya berkata...

agak macho. Ingatkan pakai serban dan jubah. haha.

ok. gurau.

van qif berkata...

ahaks...ingatkan nak cover "purdah" macam cikgu Kakashi..aku ingat satu siri naruto, yg mana student cikgu kakashi tu membayang apakah wajah sebenar cikgu kakashi disebalik "purdah"nya..hihi..

tapi sekarang aku dah tuo...x layan citer tu dah...

SitiNurGagah berkata...

barangkali pakcik ans sungguh kacak berbaju dragon!! haha

Tujuh Kaki Dalam berkata...

Ummu Solehah Muhammad
-----------------------------------
he he. kegilaan di masa kanak2 tu.


Schafyzcha El Yahiya
-----------------------------------
seb bek tak kene gambar aku tengah bekemban.

ha ha.

ok. gurau.


van qif
-----------------------------------
gambar tu pon jadik la.

dia close up dr bawah.

tak sama langsung muka dari dpan.

kacak lagi dalam gambar tu.

hehe


Sitinurgagah adik gua
-----------------------------------
barangkali je.

tak pasti lagi kan?

he he.

Sila klik selagi Halal