Jumaat, 27 Februari 2009

rindu


pernah tak merasa rindu?

merasa rindu yang teramat sangat? mestilah pernah kan?
ada yang rindu dengan orang tua, ada yang rindu dengan adik beradik, saudara mara dan juga kawan-kawan.

tak kurang jugak rindu sang isteri dan sang kekasih?(ini tak patut di layan lebih-lebih.cepat nikah!!)

tapi apa yang aku nak kongsikan ialah bukan rindu yang semacam ini semua.

yang aku maksudkan ialah rindu kepada Allah Ta'ala.

korang pernah tak merasa rindu sebegini?
rasa rindu nak beribadah. mcm rindu sgt nak tunggu waktu solat.
dan puncak rasa rindu tu ialah rindu untuk mati.
rindu berjumpa dgn Allah.
rindu untuk menikmati janji-janji Allah.
pernah ada rasa rindu mcm tu?
Nota Rindu : aku rindu seorang sahabat.

4 ulasan:

Ummu Solehah Muhammad berkata...

kamu buat aku merenung. ansar, aku mahu rasa rindu itu!

Tujuh Kaki Dalam berkata...

Ummu Solehah Muhammad
-----------------------------------
sama2 kita merenung rasa rindu itu dgn penuh rasa penantian dan harap serta takut.

:)

日月神教-任我行 berkata...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

蛋餅不加蔥Amber berkata...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

Sila klik selagi Halal