Rabu, 4 Februari 2009

orang bujang macam inilah selalunya


ku mendambakan cinta,
agar diri lengkap sebagai manusia.

hati selama mana mampu bertahan sendiri,
pasti terngiang rasa rindu berteman kasih.

sendiri bukan sesuatu yang indah untuk selamanya,
kerna telah di ciptakan Hawa untuk menemani Adamnya.


mungkin ini sementara,
atau selamanya?

tapi pasti dunia,
akan ku tinggal jua.

mungkin di sana sudah tersedia separuh jiwa untuk sempurna cinta?


Nota Kaki Cintan : ko kene cari calon dah ni weh! (ke?arghh)

5 ulasan:

Ummu Solehah Muhammad berkata...

yes.. sila cari calon.. tak sabar ni nak gi kenduri tkd..

van qif berkata...

Bunga tu nak kasi kat bakal tunang ker...huhuhu....

Jodoh tak sampai lagi ker @ kita yg terlalu memilih...aku tanya kat diri sendiri...

Tujuh Kaki Dalam berkata...

Ummu Solehah Muhammad
-----------------------------------
mak saya tak kasi kawin lagi.

sob sob..

(err.ada siapa2 yg sudi?kekeke)



van qif
-----------------------------------
bunga sudah di makan kambing rasanya (ha ha).

Allah telah tentukan jodoh kita.

kita berusaha perbaiki iman dan amal insyaAllah akan dtg juga nanti.

dont worry van qif.

susah2 adik aku ramai.

nak?

van qif berkata...

errkk yer abang....hahaha

Tujuh Kaki Dalam berkata...

van qif
-----------------------------------
malu-malu kucing kau ni.

hehehe

Sila klik selagi Halal