Ahad, 29 Mac 2009

earth hour?



bukan time ni orang tengah solat isyak ke?
korang tak pi Masjid2 atau surau2 yang berdekatan untuk solat berjemaah ke?
apa yang lebih utama dari menghadap Allah, Pemilik segala Cahaya?
korang rase Allah suke ke korang berkumpul ramai2 nak celebrate benda lain semasa muazzin melantunkan suara panggilan menghadap Tuhan segala Semesta?
(kononnya nak selamatkan bumi? piiiiiirah!!)
Nota untuk korang (dan aku) yang akan mati tak tau bila : ada aqal, Allah dah pilih jadi manusia dengan nikmat iman yang tak ternilai walau di nilai dgn segala isi bumi dan langit, fikirlah sendiri (hmm.aku marah ke?)

6 ulasan:

Lotfi Lokman a.k.a kamitaken berkata...

ntahla.. aku pon tak taw aku marah ke tak.. ko marah ker? hehehe

Tujuh Kaki Dalam berkata...

aku marah sebab kununnya nak selamatkan bumi tapi di manakah patutnya nak selamatkan bumi dgn tidak solat isyak?

kalau orang kafir tak solat aku tak heran.

cit!!

amin berkata...

betul jugak ye...

azharjaafar berkata...

betol 2. setuju 100%

Ahlia Azhar

famia berkata...

hehe.
sabar.sabar.sabar.
diorang buat.. sbb tak tahu.

ada cahaya.. tapi ditutupnya jalan ke cahaya.. sebab tu tak nampak jalan.

makanya.

ko tunjukkanlah jalan.. sila.

anamunawwarah berkata...

salam...
hoh seb bek sabah waktu tu da lepas isya'...huhu

patutnya masjid2 semenanjung takyah joinla.tok siak padam lampu ke?

Sila klik selagi Halal