Selasa, 9 Disember 2008

empuk!

awas!! "rest for a couple of minutes " katanya. cis! cis! cis!

(apalah ye hukumnya brader tu belakon jadi makhluk berwarna merah tu?)

pointnya : Solat itu lebih baik dari tidur.

9 ulasan:

UnaChenta berkata...

aku selalu kena 'tindih' waktu subuh!!

Pernah dgr ketindisan?..

Kalau time kita tidur, tiba2 terbngun, lepas tu langsung x bleh bergerak..mcm ada benda tindih kita dari atas..bersuara pun x boleh..

Ubatnya baca ayat kursi gerakkan ibu jari baru dapat bergerak..

Tujuh Kaki Dalam berkata...

oh!

pernah.

paling best siap boleh dengar bende tu mengengsot di belakang sebelum di tindih.

bertarung dgn makhluk tu pun pernah.antara sedar dan tidak.

Azan pun insyaAllah antara cara yg cepat untuk makhluk itu berambus dlm kepanasan.

yang penting amal sunnah nabi s.a.w sebelum tidur.

insyaAllah aman sentosa tidurnya

UnaChenta berkata...

Ya, pernah dgr benda mengengsot tu jgak waktu di U.
Ingatkan kawan sebilik nak main2kan, rupanya..

Tanpa Nama berkata...

kekuasaan Allah itu tiada batasnya

Tujuh Kaki Dalam berkata...

UnaChenta
-----------------------------------
rupanya?

nampak tak?

he he.

pengalaman yang menarik kan?


Tanpa Nama
-----------------------------------
Sesungguhnya Allah itu Maha Berkuasa ke atas segala sesuatu!

benar!

matadore berkata...

hu.
yang kena tindih tu kan.
kalau tidur sebelah die x kene tindih plak.

ops.
itu kes lain.
sekarang kes susa bangun subuh.
qiam ape tah lagi.
oh! rindunya !

Tujuh Kaki Dalam berkata...

matadore
-----------------------------------
eh?

tidur sebelah siapakah?

kalau nak dapat pahala thajjud walau pun tak bgn qiam,sebelum tidur niatlah untuk bgn tahajjud.

matadore berkata...

tidur sebelah orang yang kena tindih la
bukan yang 'itu'
ish

Tujuh Kaki Dalam berkata...

oh.

ala benda-benda ni jgn takut la.

pantang saya org takut benda-benda mcm ni.

Allah Maha Kuasa.makhluk tiada kuasa.

kan kan?

Sila klik selagi Halal