Sabtu, 11 April 2009

malam minggu


Assalamualaikum.

aku nak jemput semua lelaki - lelaki yang beriman untuk datang beramai-ramai ke Masjid Sri Petaling malam ini.

mari kita bersama-sama duduk dan memikirkan iman milik kita dan amal bekal kita.

nanti para malaikat akan mendoakan semua yg duduk dalam majlis membesar-besarkan Allah.

bukan setakat dosa-dosa kita Allah akan ampunkan malah dosa-dosa kedua org tua kita juga akan di ampunkan.

apa lagi.

mai la!

Nota malam minggu : InsyaAllah aku akan ada kat sana tapi taklah pakai "niqob" tutup muka.

3 ulasan:

Ziarah76 berkata...

insyaAllah, saya azam bagi nama bila ditasykil...

van qif berkata...

aku peras betui sebab keperluan dunia aku lewat balik rumah semalam dan seterusnya syaitan telah menghasut aku supaya x yah pergi...lemah betui aku...

insyallah ada rezeki kita sama2 beriktikaf dan bertahajud ramai2..ko pakai la niqob sorang2 boleh aku cam ko nanti..hihi

Tujuh Kaki Dalam berkata...

mutakalim
-------------------------------------
semoga Allah terima pengorbanan kita.


van qif
-------------------------------------
mau aku kena "pancung" dgn syura aku pakai niqob pi markas.

hahaha

Sila klik selagi Halal