Jumaat, 7 November 2008

Assalamualaikum

Bismillah.



Aha. akibat banyak sangat baca blog orang maka dengan rasminya aku sendiri pun nak memblog.

Ini merupakan entry yang pertama.

Dan benda paling aku tak suka bila nak memblog ialah bila masa nak taip semua benda dalam kepala hilang dan blur. ish ish ish.


Aku masih blur nak letak apa tapi insyaAllah nanti kemudian hari taulah nak letak apa.

Ada banyak perkara untuk aku sendiri ingat. Aku buat blog untuk aku letak segala isi kepala dan isi hati agar dapat aku sendiri baca dan ambil pengajaran sebab aku ni seorang pelupa dan sering buat benda salah yang sama banyak kali.

InsyaAllah semoga dengan adanya catitan,coretan dan bebelan sendiri di blog ini aku tak buat salah yang sama dua tiga empat lima dan banyak kali.

Dan menjadi ingatan buat aku dan siapa-siapa yang nak ambil pengajaran.

InsyaAllah.

4 ulasan:

SitiNurGagah berkata...

pacik!!! haha selamat berblogging.

SitiNurGagah berkata...

haha sila sila update blogg okay.

bagi nasihat2 yang berguna.

mana la tahu saya pakai tudung ke

pasni? wahahha

Tujuh Kaki Dalam berkata...

amin.

semuge di kabulkan Allah niat Haji Yahya tgok anak bungsu die nih bertudung dgn sempurna.

boleh ku masuk meminang.

no 2 mungkin?

ha ha

Fatin Syazwani berkata...

welcome welcome hahahahahahaha

Sila klik selagi Halal